Obecnie zarządzanie firmą coraz częściej jest związane z koniecznością zlecenia niektórych obowiązków zewnętrznym podmiotom. Dotyczy to zarówno z zagadnieniami bieżącymi, jak i z zadaniami oddalonymi w czasie. Sprawozdania roczne budzą strach dla wielu przedsiębiorstw. Ponad to nie każda placówka zatrudnia w takim stopniu wykwalifikowanych pracowników, by fachowo taki raport zinterpretować. Z tego powodu znacznie częściej firmy polegają na usługach agencji reklamowych w tej kwestii. Dobre agencje reklamowe nie tylko traktują każdego klienta indywidualnie, ale także każdy plan działania konstruują od zera. Tak właśnie dzieje się w przypadku raportów rocznych z działalności konkretnej firmy – zleceniodawcy. Raporty są z reguły tworzone od podstaw, bez uniwersalnych szablonów, z uwzględnieniem specyfiki danego podmiotu. Profesjonalna agencja reklamowa ma na względzie również cel tworzenia takiego raportu, jego zastosowanie praktyczne. Podczas tworzenia raportu rocznego bardzo ważne są również częste konsultacje z przedstawicielami danej firmy. Indywidualnie wykreowany raport prezentuje treści zarówno procentowe jak i innego rodzaju w atrakcyjny, a jednocześnie fachowy graficznie sposób. Wszelkie analizy rynku są przy tym wykonywane przez fachowców z dziedziny marketingu. No Hau kreacja i branding. Można zatem konstruktywnie zastosować się do nich w dalszych posunięciach przedsiębiorstwa, tak w aspekcie finansowym, jak i planów ogólnych.